[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 14:55:58 CEST

2008/9/2 Pablo <pablo w people.pl>:

> Wiem wiem tylko takie ciekawostki pisza, ze trudno na nie nie zerknąć, a
> oczy i glowa bola od zgadywania co jest czyje.
> A to ze, o Zjazdach dywagowac można było... dawno albo dopiero za pare lat
> kto powinien a kto nie dostac mandacik to ja już kurde menazka wspominac nie
> chciałem.

Najlepiej poczytaj archiwum grupy, bo temat enty raz wałkowany i
kiedyś było w tej dyskusji trochę mniej wstawek i docinek osobistych.
Szkoda tylko, że nie ma ogólnej woli wyjaśnienia tej kwestii
całkowicie - potem przez lata będą pojawiać się niedomówienia,
pomówienia itd. A kto wie jaką GK trzeba będzie sformować przy
kolejnym zjeździe?

> Ale na mojej prowincji to ja cicho siedze.....

A to akurat niedobrze. Mnie ze zjazdu Zachodniopomorskiej to chyba
wszyscy delegaci zapamiętali :P

pozdrawiam,
hajder