[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 15:24:39 CEST

W dniu 2 września 2008 15:19 użytkownik Michał Górecki
<g00rek64 w gmail.com>napisał:

> A miało być tak pięknie. I nadal nic, nadal grząźniemy. Kolejne osoby
> rezygnują ze współpracy z GK.
>
> Chciałoby się zacytować Kononowicza: "Co się stało się?"
>
> g00rek

W sumie to nawet przez parę minut ja wierzyłem w to, że będzie pięknie i na
pewno lepiej niż za poprzedniej GK. Tymczasem niestety jest gorzej. Dużo
gorzej.

Ot. Choćby taka sytuacja jak pozwolenie na znaczące opóźnienia w
przygotowaniu sprawozdań finansowych. W ostatnim rozkazie Gosia udzielała
nagany (o przepraszam upomnienia) ale czy zrobiono w tym zakresie coś
więcej. Zresztą jak miano zrobić skoro GK nie przygotowała na czas własnego
sprawozdania.

--
Kowlak