[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 15:16:01 CEST

Pawle - ale po co. Chopcy jeszcze trochę porzucają się piaskiem a potem
każdy wróci grzecznie na swoje podwórko.

A pewnie - bo podwórko to świetne miejsce na zbiórkę :)

Mnie tylko zastanawia, dlaczego Druhów Harcmistrzów bardziej obchodzą
niuanse zjazdowe, na które nie mieli wpływu

Cóż, pozwolę sobie się z Druhem nie zgodzić :)

i które nie mają (powiedzmy to sobie szczerze, w tej chwili żadnego
znaczenia,

patrz wyżej :)

 natomiast leżący system zastępowy,

Cóż, różowo nie jest... ALE w Sopocie (dzięki 'odwiecznym' kursom
zastępowych), zastępowy to gość co robi program obozu, co prowadzi zastęp
samodzielnie i co ma wpływ na życie Hufca...  :)

 system stopni,

w ciągu roku ok. 15 prób pwd. i ok. 5 'wyższych'... :)

brak kadry

małe 30 instruktorów i drugie tyle węd-roli... :)

 i spadek liczebny

'za moich czasów' (tj. jeszcze rok temu) było nas więcej z roku na rok o
około drużynę (20 osób - czyżby harcerski ciąg wychowawczy?) ??

 nie robi na nich najmniejszego wrażenia.

na mnie też bo wydają mi się nieudolnością środowisk

 Bo przecież żeby zaradzić tym przyziemnym kwestiom nie trzeba wcale być
Bardzo Ważnym Druhem...ale pewnie ja młody i czegoś nie rozumiem.

...ale pewnie ja stary jestem i nie łapię już kontaktu z młodymi :P :D :P

pozdrawiam,
hajder

pozdrawiam,
Cyryl.