[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 15:27:48 CEST

2008/9/2 Lucjan Brudzyński <lucbru w wp.pl>:

> Cóż, różowo nie jest... ALE w Sopocie (dzięki 'odwiecznym' kursom
> zastępowych), zastępowy to gość co robi program obozu, co prowadzi zastęp
> samodzielnie i co ma wpływ na życie Hufca...  :)

Chwała Ci za to - a wykorzystujesz swoją wiedzę i doświadczenie na
zewnątrz? Znam przynajmniej jeden hufiec gdański, któremu mógłbyś
pomóc, a pewnie niejeden by się znalazł.

Ja napisałem, że mamy leżący system zastępowy i szukam pomocy.
Pomożesz? Dasz mi namiary na jakiś drużynowych, którzy są świetni w te
klocki i mogą podzielić się doświadczeniami?

pozdrawiam,
hajder