[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 15:41:03 CEST

2008/9/2 Lucjan Brudzyński <lucbru w wp.pl>:

> Cóż, różowo nie jest... ALE w Sopocie (dzięki 'odwiecznym' kursom
> zastępowych), zastępowy to gość co robi program obozu, co prowadzi
> zastęp samodzielnie i co ma wpływ na życie Hufca...  :)

Chwała Ci za to - a wykorzystujesz swoją wiedzę i doświadczenie na zewnątrz?
Znam przynajmniej jeden hufiec gdański, któremu mógłbyś pomóc, a pewnie
niejeden by się znalazł.

Jeśli pytasz czy należę do ChSI MAK - odpowiedź brzmi 'nie'. Po prostu moje
'radykalne' i 'czaso/praco-chłonne' pomysły nie są do przejścia nawet w tak
fajnej chorągwi jak nasza (a jest fajna!) :) Poza tym ciężko się ze mną
współpracuje... (niedanej jak wczoraj jednemu z pwd. powiedziałem w oczy, że
"albo nie umie czytać albo mnie okłamuje - wybór należy do niego" -
złapanemu [inflagranti] na 'niedoróbce', więc sam widzisz, że to nie kwestia
moich chęci dzielenia się doświadczeniem a sposobu pracy, który albo jest
pełny (jak to się mówi 'do krwi') i na jasnych zasadach albo ja nie
pracuję...)

Ja napisałem, że mamy leżący system zastępowy i szukam pomocy.
Pomożesz?

Z ogromną przyjemnością :) Na początek zapraszam do nas (i Komendantka mnie
udusi - że robie coś w imieniu Hufca za plecami KH :P) - weź swoich ludzi
(drużynowych) i przyjedźcie na kuźnicę lub warsztaty. A później (znaczy się
w ferie zimowe) możemy pomyśleć o kursie zastępowych typu ZASPA (taki wymysł
'młodych' z Sopotu na wzór MAK'u chorągwianego)

Dasz mi namiary na jakiś drużynowych, którzy są świetni w te klocki i mogą
podzielić się doświadczeniami?

A pewnie: www.sopot.zhp.pl - na początek proponowałbym jednak kontakt albo z
komendantką (jeszcze rok temu drużynowa) albo z zastępczynią ds.
organizacyjnych (chyba obecnie drużynowa) :)

Cyryl.