[Czuwaj] (brak tematu)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 16:48:29 CEST

W dniu 2 września 2008 16:44 użytkownik Piotr Kowalczewski
<programowiec w zhpwidzew.pl> napisał:
> Dziękuję za reakcje na prośbę dotyczącą gier terenowych :). Mam w takim
> razie jeszcze jedno pytanie: czy ktoś z Was organizował kiedyś zajęcia,
> zbiórkę, grę, której fabuła związana była z piratami? Jeśli tak to
> chciałbym poprosić na prv o materiały z tym związane. Przy czym zwłaszcza
> interesują mnie zajęcia, które mogłyby odpowiadać wędrownikom.

Moja pierwsza gra fabularna miała taką fabułę. Opierałem się o Monkey Island.

A żeby dla wędrowników. Hmm. To ciężko. Bo oni powinni myśleć. A
piraci tak na prawdę to grupa gwałcących, mordujących, kradnących i
śmierdzących bandziorów :] Niestety.