[Czuwaj] Re: Nowa osoba w GK

Iza Staszczyszyn endrea w wp.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 21:06:22 CEST

RyszR napisał:

> Tylko czekałem na to, aż ktoś ten argument podniesie. Sikor np. czy
> Dominik.
> Oczywiście Hajder, ze nie rozumiesz. I próbujesz płytkim argumentem
> obniżyć nasze wypowiedzi. ...

Jak widzę jestem tu facetem od płytkich argumentów. Dzięki, ale widać tak
sie ma, jak się jest tępym, nic nie rozumiejącym przewodnikiem.

Swoją droga to się tak zastanawiam skąd to zadufanie. Obecna GK to
naprawde niegłupi ludzie i nie betonowi a jednak... ugrzęźli. Ugrzęźli w
tym co zastali, w różnych własnościowych zonkach i wielu minach
pozostawionych przez wcześniejsze (tak świetne według co poniektórych
GK-i) Naprawdę tacy jesteście pewni, że gdybyście stanęli na miejscu
obecnej GK-i to spokojnie mielibyście czas na zmianę tego co nas gniecie
jednocześnie ratując co się da z płonącego domu ? Naprawdę sądzicie, że
mieliście wystarczającą do zrobienia porządku w ZHP ilość ludzi z wizją i
siłą ? Mam wrażenie, że właśnie na tym polegnie obecna GK-a. Nie ma kto
wprowadzać rewolucyjnych pomysłów, nie ma nawet kto za nimi lobbować.
Próba podniesienia kształcenia na razie leży... Pojawiła się nowa nadzieja
związana z Poznańską Szkołą Wodzów... Zobaczymy co z tego wyjdzie i jak
się to będzie miało do współpracy z obecnym korpusem KK. Realizacja
strategii to.... Nawet nie piszę :/ Zresztą wogóle po roku sukcesów nie
widać. Raczej straszą porażki w stylu przepływu informacji... I dlaczego ?
Bo w Giece są ludzie źli albo głupi czy leniwi ? A może nie znają sie na
harcerstwie ?
To tyle co do zadufania.

Teraz jeszcze o postawie harcerskiej której mieliśmy tu przykład przy
komentowaniu listu Maćka P.
Tak się trochę nad tym zastanawiałem. Czy Maciek P. będąc dorosłym
facetem, głową rodziny, oficerem a więc człowiekiem o ustalonym miejscu w
społeczeństwie jest głupi, naiwny albo niedorozwinięty ? Czy też jest
dobrym obywatelem tego kraju który tak a nie inaczej pojmuje m.in.
patriotyzm i tak a nie inaczej wypowiada się pisząc list. Czy zadaliście
sobie trud np aby dowiedzić się jak wygląda przekrój wiekowy i rozwojowy
odbiorców tego listu? A może został on napisany językiem takim jaki
powinien byc użyty w tym akurat celu (coś jak naturalność) ... Nie no
lepiej wyśmiać i niewybrednie skomentować...
No bo w końcu jak się ma patent na rację...

płytki sikor