[Czuwaj] poczty harcerskie

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Śro, 3 Wrz 2008, 09:29:10 CEST

Bo chyba nie używasz tego samego "języka"
do zuchów, wędrowników, starszyzny ?
Zwłascza gdy ta starszyzna
w danym, przykładowym przypadku,
takiego "języka" oczekuje.

Więc nie pisz że "każdy",
bo wywołujesz u mnie wrażenie że nie znasz wcale
środowiska poczt harcerskich.

=======

Ja znam niewiele to środowisko.

Ale z tego co znam, to bardzo, bardzo żadko zdarza się, by członkowie poczt wcielali się w role listonoszy. Czasem na zlotach. I to nie wszystkich...

Więc powiedz mi, która część poczt oczekuje by ja okłamywano, wmawiając, że mają gorzej niż HSP czy HSRD? Co to w ogóle za retoryka? Musimy sie licytowac kto ma gorzej? Czemu to słuzy?

Mi własnie dlatego nie podoba sie ten list. A jesli uważasz, ze staryzna czeka na takie słowa, to nie wiem czy nie obrażasz troszke starszyzny... Juz pomijam fakt, czy naprawde działania poczty skierowane są do starszyzny, co słusznie zauważył Hajder.

Seascout

A na stronie poczt czytamy:

"Aktualne zadania Poczt Harcerskich ZHP

Po powołaniu rozkazem bezpośredniego przełożonego i rejestracji w Naczelnictwie Poczt Harcerskich WS GK ZHP pocztom zostaje nadany kolejny numer oraz otrzymują zgodę na wydawanie: kart i kopert PH, znaczków, arkusików i bloczków PH, stempli i datowników okolicznościowych PH. Wydawnictwa poczty harcerskiej muszą zawsze zawierać jej nazwę i numer, a za estetykę i treść wydawnictwa odpowiada naczelnik danej poczty. Nie mogą one zawierać motywów naruszających etykę, moralność i obowiązujące normy społeczne.
Poczty harcerskie mogą być inicjatorami różnych emisji wydawanych przez Pocztę Polską, między innymi całostek i dodruków okolicznościowych, znaczków i datowników PP itp."

Gdzie tu w deszczu doręczanie przesyłek?