[Czuwaj] poczty harcerskie

harclot harclot w poczta.onet.pl
Śro, 3 Wrz 2008, 10:47:27 CEST

----- Original Message -----
From: <seascout w o2.pl>
To: <unlisted-recipients:>; <no To-header on input>
Sent: Wednesday, September 03, 2008 9:29 AM
Subject: [Czuwaj] poczty harcerskie

Bo chyba nie używasz tego samego "języka"
do zuchów, wędrowników, starszyzny ?
Zwłascza gdy ta starszyzna
w danym, przykładowym przypadku,
takiego "języka" oczekuje.

Więc nie pisz że "każdy",
bo wywołujesz u mnie wrażenie że nie znasz wcale
środowiska poczt harcerskich.

=======

Ja znam niewiele to środowisko.

Ale z tego co znam, to bardzo, bardzo żadko zdarza się, by członkowie poczt
wcielali się w role listonoszy. Czasem na zlotach. I to nie wszystkich...

Więc powiedz mi, która część poczt oczekuje by ja okłamywano, wmawiając, że
mają gorzej niż HSP czy HSRD? Co to w ogóle za retoryka? Musimy sie
licytowac kto ma gorzej? Czemu to słuzy?

Mi własnie dlatego nie podoba sie ten list. A jesli uważasz, ze staryzna
czeka na takie słowa, to nie wiem czy nie obrażasz troszke starszyzny... Juz
pomijam fakt, czy naprawde działania poczty skierowane są do starszyzny, co
słusznie zauważył Hajder.

Seascout

A na stronie poczt czytamy:

"Aktualne zadania Poczt Harcerskich ZHP

Po powołaniu rozkazem bezpośredniego przełożonego i rejestracji w
Naczelnictwie Poczt Harcerskich WS GK ZHP pocztom zostaje nadany kolejny
numer oraz otrzymują zgodę na wydawanie: kart i kopert PH, znaczków,
arkusików i bloczków PH, stempli i datowników okolicznościowych PH.
Wydawnictwa poczty harcerskiej muszą zawsze zawierać jej nazwę i numer, a za
estetykę i treść wydawnictwa odpowiada naczelnik danej poczty. Nie mogą one
zawierać motywów naruszających etykę, moralność i obowiązujące normy
społeczne.
Poczty harcerskie mogą być inicjatorami różnych emisji wydawanych przez
Pocztę Polską, między innymi całostek i dodruków okolicznościowych, znaczków
i datowników PP itp."

Gdzie tu w deszczu doręczanie przesyłek?

PC===============================
No to spróbuj teraz poszukać:
3. Zadania poczt harcerskich

3.1 Poczta harcerska powinna wypełniać zadania wychowawcze
i organizacyjne ZHP poprzez:

- propagowanie przy pomocy własnych wydawnictw, inicjatyw
programowych, wydarzeń, obchodów świąt, rocznic i imprez
harcerskich oraz państwowych,

- poznawanie historii ZHP i poczt harcerskich ze szczególnym
uwzględnieniem Harcerskiej Poczty Powstańczej 1944,

- umożliwianie harcerzom wykonywania zadań wynikających
ze zdobywania stopni, sprawności, uwzględniających specyfikę
poczt harcerskich,

- poznawanie i propagowanie działań i historii Poczty Polskiej,

- pomoc w świadczeniu usług Poczty Polskiej,

- propagowanie kolekcjonerstwa, filatelistyki, organizowanie wystaw
i pokazów,

- wymianę doświadczeń wydawniczych, informacji o technikach
druku, nowych walorach pocztowych itp.

Ale żeby było jasne - nie podoba mi się "kierunek"
w którym zmierzają (i sa) PH

Czesław