[Czuwaj] Re: nowa osoba w GK

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 3 Wrz 2008, 14:09:49 CEST

W dniu 3 września 2008 14:03 użytkownik harclot
<harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> Nadal mam wrażenie że nie potrafisz się uwolnić
> od "klapek" organizacyjnych.
> Ale to może dlatego że przede wszystkim czuję się
> instruktorem harcerskim
> a dopiero "potem" instruktorem ZHP.

A ja mam wrażenie że poruszacie się w jakimś mitycznym, ideowym
świecie. Takim rzeczywiście nierealnym. On jest piękny o nim się
pisze, no bo wiadomo ja jestem płytkim gościem, myślącym sztywnymi
schematami organizacyjnymi, a wy całym ruchem, szeroko, wspaniale i
wogóle.

Tymczasem prawda jest zupełnie inna - przynajmniej dla mnie. Czym jest
mitycne harcerstwo bez organizacji? Gdzie się zaczyna gdie się kończy?

FSE to jeszcze harcerstwo? A ZHW? Pisałem o tym nie raz...

Mi do niektórych założeń ZHR (albo może sposobów ich realizacji)
BARDZO, BARDZO daleko.

Więc to taka gadka o niczym...