[Czuwaj] Re: nowa osoba w GK

harclot harclot w poczta.onet.pl
Śro, 3 Wrz 2008, 15:24:44 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, September 03, 2008 2:09 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: nowa osoba w GK

> Tymczasem prawda jest zupełnie inna - przynajmniej dla mnie.

Twoja prawda, moja prawda czy g.... prawda ?
;-)))

> Czym jest mitycne harcerstwo bez organizacji?
> Gdzie się zaczyna gdie się kończy?
>
> FSE to jeszcze harcerstwo? A ZHW? Pisałem o tym nie raz...
>
> Mi do niektórych założeń ZHR (albo może sposobów ich realizacji)
> BARDZO, BARDZO daleko.
>
> Więc to taka gadka o niczym...

Nie, to "gadka" o istocie,
co wyraża się m.in. w Twoim pytaniu:

> FSE to jeszcze harcerstwo? A ZHW?

Dlaczego ?
Bo pytasz czy dana organizacja to harcerstwo.
A ja pytam inaczej czy dane srodowisko, danej organizacji,
"to harcerstwo".

Zauważasz róznicę ?
sam dobrze wiesz (chyba?) że w ZHP
jest wielokrotnie wiecej srodowisk niz liczy przykładowe ZHW
którym jest jeszcze "dalej do harcerstwa".
Czy to oznacza że ZHP to nie harcerstwo" ?

Czesław