[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 5 Wrz 2008, 14:00:18 CEST

W dniu 5 września 2008 12:49 użytkownik Grzegorz Skrukwa
<greegors w icpnet.pl> napisał:

> A to już się zmienia, bo się pojawiły marki odzieży adresowane wprost do
> chuliganów. Czyżbyś nie był na bieżąco ;-) ???

Wiem, wiem. Bluzy z napisem HDWP są już nawet :)
Ale adidas nie chce się tak promowac zbytnio.

> Oby tylko ten firmowo-brandowy dyskurs nie zaszedł za daleko.
> Jeżeli mamy być organizacją z misją służby społeczeństwu, to powinniśmy
> adresować nasz program przede wszystkim do tych, którzy potrzebują wsparcia
> (choć nie tylko). Jeżeli jesteśmy tylko organizacją "sportową" która się
> specjalizuje w dyscyplinie sportowej będącej mieszanką turystyki, survivalu
> oraz jakichś działań paraartystycznych i paramilitarnych, to co innego. To
> wtedy możemy sobie szukać innej klienteli, skoro ta jest dla nas zbyt
> brzydka i za biedna.

Nie, nie. Ja o tym nie mówię.
Chodzi mi o to że nie jesteśmy tylko dla biednych dzieci. Ba, czasami
bierzemy się za tak trudną młodzież, że naszymi metodami sobie z nią
nie poradzimy...

Chodziło mi bardziej o ten segment który lubi militaria, albo lubi
uciekać do preszłości (negując teraźniejszość), segment outsiderów,
itp. Nie musimy ograniczać się tylko do tych ludzi w swoim
przekazie...