[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Pią, 5 Wrz 2008, 14:09:31 CEST

2008/9/5 Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com>:

> Chodziło mi bardziej o ten segment który lubi militaria, albo lubi
> uciekać do preszłości (negując teraźniejszość), segment outsiderów,
> itp. Nie musimy ograniczać się tylko do tych ludzi w swoim
> przekazie...
>
> g00rek

Powiem więcej - nam nie wolno się do nich ograniczać!
Misją organizacji jest przecież wychowanie młodych ludzi, a skoro
wierzymy (i wiemy), że przynosi to dobre efekty powinniśmy rozszerzać
i dostosowywać naszą działalność tak, by obejmować swoim zasięgiem jak
najszersze grupy młodzieży.
Jest w tym jedno ale - dostosowywać mamy program a nie metodę.
Wszystko poza metodą harcerską może natomiast ulec zmianie, bo jest
tylko częścią programu.

pozdrawiam,
hajder