[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 5 Wrz 2008, 14:14:37 CEST

W dniu 5 września 2008 14:09 użytkownik Michał Szyndel
<szyndel w gmail.com> napisał:

> Jest w tym jedno ale - dostosowywać mamy program a nie metodę.
> Wszystko poza metodą harcerską może natomiast ulec zmianie, bo jest
> tylko częścią programu.

Pewnie, bo kto chciałby zmieniać metodę. :)
Ale to co jest rdzeniem jest o wiele węższe niż się wielu wydaje.
Metoda jako taka - system małych grup, uczenie przez działanie itp.

My nawet ze zmianą metodyk mamy opory niestety...

BTW juz pisałem tu kilka razy jako ciekawostkę ,w większosci org
skautowych NATURA jest częścią metody :)