[Czuwaj] Ogólnopolski Kurs Kadry Kształcącej "Katedra"

Czw, 11 Wrz 2008, 22:40:31 CEST

Jedrula, czwartek, 11 września 2008:

> Ten kurs jest ciekawy. Najpierw jest napisane, że komendantka ma SOKK,
> pozostali członkowie kadry BOKK
> Następnie, że dwie osoby mają w trakcie weryfikacji.

Przepraszam Cię drogi Jędrzeju za te nieścisłości. A także innych, których to
uraziło.

> W plikach do ściągnięcia raz jest, że mają odznaki, obecnie że komendantka
> nie ma.

> Jak na kurs kadry kształcącej to jest to dziwne, bo jak komuś odznaka
> wygasła to jej nie ma, a pisanie że się ją ma to poświadczanie nieprawdy i
> wprowadzanie ludzi w błąd.

Wytaczasz armaty przeciw chłopcom z plastikowym karabinem. Wygooglałem, że:

"Poświadczenie nieprawdy musi się odnosić do okoliczności mającej znaczenie
prawne. Dana osoba musi być uprawniona do potwierdzenia tej okoliczności.
Okoliczność musi mieć znaczenie prawne, np. lekarz wystawia fałszywie
zaświadczenie, że ktoś był chory i nie stawił się do pracy, to ma zarzut p-ko
wiarygodności dokumentów, a nawet możemy iść w kierunku udzielenia pomocy do
zagarnięcia mienia, bo otrzymuje zasiłek nienależny. Jeżeli ten sam lekarz
wystawi zaświadczenie o chorobie męża, który poszedł grać całą noc w pokera,
jako usprawiedliwienie dla żony to nie będzie miało znaczenia prawnego ."

Także nie sądzę, żeby potrzebne były tak wielkie słowa. Oczywiście zgodzę się,
że wprowadziłem mały zamęt informacyjny. To pewnie dlatego, że dwie różne
osoby przygotowywały te teksty. Przepraszam Cię gorąco. Zaraz to poprawię.

Załącznik nr 1 do Uchwały GK nr 205/2005 z dnia 9.11.2005 r. "ODZNAKA KADRY
KSZTAŁCĄCEJ" stanowi w punkcie 47, że ponowne przyznanie uprawnień odbywa się
na zasadach przedłużenia. Na pewno nie jest więc tym samym co "przyznanie
uprawnień".

By być zatem ścisłym, to napiszę tutaj, że i ja i Magda jesteśmy w trakcie
procedury "ponownego przyznania uprawnień". Za Magdę się nie wypowiadam. Mogę
za siebie. Moja odznaka wygasła, nawet nie do końca zarejestrowałem kiedy
kończą mi się uprawnienia. Skończyły się w maju. Ponieważ w zasadzie przez
całę ostatnie trzy lata zajmowałem się kształceniem, to mam (może
nieskromnie) podstawy podejrzewać, że uda mi się je uzyskać ponownie. Bylebym
tylko zdążył.

> Ale pewnie się czepiam

Nie, no. Jestem pewien, że obydwu nam zależy przede wszystkim na prawdzie,
tylko prawdzie i samej prawdzie. To CIę motywuje tak samo jak mnie

> Po za tym strasznie jest drogi.

Zatem możesz nie jechać i wszystkim go odradzać. Zważ jednak, że mercedesy też
są drogie, a jednak ludzie ich pragną.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net