RE: [Czuwaj]Ogólnopolski Kurs Kadry Kształcącej "Katedra"

Jedrula jkuny w interia.pl
Pią, 12 Wrz 2008, 09:04:13 CEST

Jedrula, czwartek, 11 września 2008:

>Przepraszam Cię drogi Jędrzeju za te nieścisłości. A także innych, których
>to uraziło.

>Wytaczasz armaty przeciw chłopcom z plastikowym karabinem. Wygooglałem, że:

Może rzeczywiście. Prawnikiem nie jestem. W przeciwieństwie do szefowej
kursu. Może i dlatego uważam, że w tym wypadku skrupulatność w takich
sprawach jest oczywista.
Dla mnie "w trakcie weryfikacji" jest także moja ZOKK. Ale jej jeszcze nie
miałem, więc nie mam. Pisanie "ZOKK w trakcie weryfikacji" brzmi tak jak na
stronie katedry "SOKK w trakcie weryfikacji".

>Zatem możesz nie jechać i wszystkim go odradzać. Zważ jednak, że mercedesy
>też są drogie, a jednak ludzie ich pragną.

Ja po prostu uważam, że ten kurs da się zrobić taniej.
Porównując cenę z kursem w Gdańsku i dodając koszt przejazdu pociągiem, JK>
wychodzi i tak taniej. Pytanie po co dawać zarabiać "Jędrusiowi", jako JK>
można zrobić to taniej. W szczególności, gdy chorągiew stołeczna na
zobowiązania wobec z hufca i wcześniej spłacała je dając Starą D.

Jedrula

Doladuj telefon szybko i bezpiecznie.
Sprawdz >>  http://link.interia.pl/f1f02