Re: [Czuwaj] Ogólnopolski Kurs Kadry Kształcącej "Katedra"

Jakub Sieczko jsieczko w o2.pl
Pią, 12 Wrz 2008, 10:05:56 CEST

>Ja też jestem totalnie nieobiektywny. Bo doświadczenie mnie uczy, że nie
>wszyscy członkowie komendy tego kursu drobiazgowo wywiązują się ze swych
>zadań. I jeśli to ma się przełożyć na kurs nie będzie tak pięknie jak
>wszyscy uważają.

Wybacz moją opinię Jędrzej, ale to jest personalna wrzuta w najgorszym
stylu - "nie wszyscy członkowie komendy tego kursu". Takie "wiem, ale nie
powiem", jak to powiedział Marek Kondrat w jednej z polskich komedii.

Kuba
(obiektywny, bo znający tylko jedną osobę z kadry kursu i to słabo)

P.S. Uśmiechnięty Suchy pojawiający się w ramce u góry zachęca:) Aż żałuję,
że już byłem na KKK.