Odp: RE: [Czuwaj] Ogólnopolski Kurs Kadry Kształcącej "Katedra"

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Czw, 11 Wrz 2008, 22:24:33 CEST

Dnia 11-09-2008 o godz. 22:17 Jedrula napisał(a):
> Ten kurs jest ciekawy.

Naprawde na tej podstawie wnioskujesz, ze kurs jest ciekawy?
Ja mysle, ze kurs będzie ciekawy :)
myślę, że do jego realizacji zabrali się ludzie, którzy mają duże
doświadczenie w kształceniu
pamiętam też, że mi też zdarzyło się wygasić swoją BOKK przez
nieterminowość, zapomnienie itd.

Mam nadzieję, że kurs będzie ciekawy-szkoda, że tak późno się o nim
dowiadujemy. Pozstaram się, aby kilka osób z mojego hufca mogło wziąć w
nim udział.

Ja swój KKK bardzo dobrze wspominam

pozdrawiam
Ania

4.Festiwal Kultur Świata Okno na Świat. Poznaj muzykę
i kulturę z różnych zakątków świata. Cztery dni koncertów,
warsztatów i przedstawień! Zapraszamy!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Ffks.html&sid=480