Re: [Czuwaj] Ogólnopolski Kurs Kadry Kształcącej "Katedra"

s00hy suchy w harcerstwo.net
Pią, 12 Wrz 2008, 10:47:54 CEST

czuwaj-request w listy.czuwaj.net napisał(a):
> Wysyłanie wiadomości na listę Czuwaj:
> 	czuwaj w listy.czuwaj.net
>

> Ja też jestem totalnie nieobiektywny. Bo doświadczenie mnie uczy, że nie
> wszyscy członkowie komendy tego kursu drobiazgowo wywiązują się ze swych
> zadań. I jeśli to ma się przełożyć na kurs nie będzie tak pięknie jak
> wszyscy uważają.

Ja za to znam doskonale wszytstkie osoby z komendy kursu. Z każdą z nich
wspołorganizowałem jakieś formy kształceniowe. I o każdej śmiało moge się
wyrażac w samych superlatywach

> P.S. Uśmiechnięty Suchy pojawiający się w ramce u góry zachęca:) Aż
> żałuję,
> że już byłem na KKK.

Żałuj. Sam kończyłem jeden kursów (co prawda Komendantów Szczepów) u  Magdy,
 i było to jedno z najlepszych szkoleń ZHP-owskich w jakich brałem udział.
Z większością jego uczestników utrzymuje kontakt do dzisiaj. Poza aktywnymi
formami, jakie charakteryzują Jej kursy, ogromnie sobie cenię klimat jaki
na nich panuje. Choby fakt, iż uczestnicy nie zamykają się w harctrixie,
biorąc udział w imprezach kulturalnych.

No ale jaki to kurs, trzeba przekonac się samemu. :-)
--
s00