Re: [Czuwaj] Ogólnopolski Kurs Kadry Kształcącej "Katedra"

Marcin Skocz skocz w post.pl
Sob, 13 Wrz 2008, 17:34:03 CEST

> Żałuj. Sam kończyłem jeden kursów (co prawda Komendantów Szczepów) u
> Magdy,
>  i było to jedno z najlepszych szkoleń ZHP-owskich w jakich brałem
> udział.
> Z większością jego uczestników utrzymuje kontakt do dzisiaj. Poza
> aktywnymi
> formami, jakie charakteryzują Jej kursy, ogromnie sobie cenię klimat jaki

> na nich panuje. Choby fakt, iż uczestnicy nie zamykają się w harctrixie,
>
> biorąc udział w imprezach kulturalnych.
>
> No ale jaki to kurs, trzeba przekonac się samemu. :-)

Tez mialem przyjemnosc uczestniczyc w Kursie Komendantow Szczepow
prowadzonym przez Magde i musze przyznac, ze wsrod szkolen w ZHP byl to
rodzynek. Naprawde warty dojezdzania do Warszawy ;-)

Pozdrawiam
Marcin Skocz