[Czuwaj] niech żyje DEMOKRACJA ??

mylek5 mylek5 w tlen.pl
Pią, 12 Wrz 2008, 22:18:13 CEST

jestem druzynowy i mam problem bo na 24h przed zbiorka wyborcza dostałem smsa
od mojego komendanta hufca o treści.
"Czuwaj wiem ze macie wybory druzynowego. Jedyna osoba która ja mianuje bedzie  druh XXX.
tylko on zasługuje na ta funkcje. Ty odchodzisz i zostaw po sobie dobrego nastepce. Zadne Twoje Kandydatury nie zostana dopuszczone w hufcu. Pamiętaj za to ja mianuje druzynowego"

eh powiedzcie czy to normalne?? Moze tak dzieje sie z kazdym hufcu?? jeśli tak to moge spać spokojnie. niech zyje demokracja :/