Re: [Czuwaj] niech żyje DEMOKRACJA ??

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 12 Wrz 2008, 22:25:53 CEST

Co mozna powiedziec...
----- Original Message -----
From: "mylek5" <mylek5 w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, September 12, 2008 10:18 PM
Subject: [Czuwaj] niech żyje DEMOKRACJA ??

jestem druzynowy i mam problem bo na 24h przed zbiorka wyborcza dostałem
smsa
od mojego komendanta hufca o treści.
"Czuwaj wiem ze macie wybory druzynowego. Jedyna osoba która ja mianuje
bedzie  druh XXX.
tylko on zasługuje na ta funkcje. Ty odchodzisz i zostaw po sobie dobrego
nastepce. Zadne Twoje Kandydatury nie zostana dopuszczone w hufcu. Pamiętaj
za to ja mianuje druzynowego"

eh powiedzcie czy to normalne?? Moze tak dzieje sie z kazdym hufcu?? jeśli
tak to moge spać spokojnie. niech zyje demokracja :/

Co można powiedziec... Na początek powiadom pisemnie o sytuacji Komisję
Rewizyjna Hufca i władze swojej Chorągwi. Zobaczymy jak zachowa się drużyna.
SW