Re: [Czuwaj] kto tworzył system stopni

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 15 Wrz 2008, 09:36:37 CEST

W dniu 15 września 2008 09:30 użytkownik harclot
<harclot w poczta.onet.pl> napisał:
> ----- Original Message ----- From: "Michał Szyndel" <szyndel w gmail.com>

Ja brałem w tym udział, w sensie prebywałem fizycznie w pomieszczeniu
w którym komisja RN nad tym dywagowała :) Ot przyjechaliśmy sobie na
rowerkach z soohym pod GK i nagle zostaliśmy wciągnięci w tryby
historii niczym Forrest Gump :)
Pamiętam tylko tyle, że w pewnym momencie wstałem i powiedziałem że
jako prosty drużynowy chciałbym zaznaczyć, że myślenie przez godzinę o
IDEI stopnia jest mało sensowne, bo my nigdy tego nie czytamy :)
Zostałem wtedy spionowany i powiedziano mi że się nie znam i musze się
poprawić ;)))

A potem jeszcze długo przekonywałem wszystkich, że skoro są 3
harcerskie grupy wiekowe to powinny być 3 różne oznaczenia stopni i
dzielenie stopni s.harc na belki i gwiazdki nie ma sensu. I myślę że
sporo na tę decyzję wpłynałem z czego bardzo się cieszę - do tego się
przyznaję :D

A co do stopni no cóż nie mam pojęcia, ale nie wiem czy ówczesna RN
nie zajmowała się także wymaganiami... Kto był łatwo sprawdzić :)
Pamiętam Marka Skrzydlewskiego i Jolę Kreczmańską. Dużo więcej osób
nie znałem ;))