[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 47, Numer 44

Wojciech Papaj w_papa w o2.pl
Pon, 15 Wrz 2008, 12:02:24 CEST

czuwaj-request w listy.czuwaj.net pisze:
> Wysyłanie wiadomości na listę Czuwaj:
> 	czuwaj w listy.czuwaj.net
>
> Zapisanie lub wypisanie się przez stronę WWW:
> lub przez email, wyslij wiadomość ze słowem 'help' na adres
> 	czuwaj-request w listy.czuwaj.net
>
> Osoba opiekująca się tą listą dyskusyjną:
> 	czuwaj-owner w listy.czuwaj.net
>
> Odpowiadając na tą wiadomość, zmień jej tytuł na coś znaczącego więcej
> niż "Re: Paczka Czuwaj...".
>

> Dzisiejsze tematy:
>
>    1. Re: zhp24.net ( Michał Górecki )
>    2. RE: niech żyje DEMOKRACJA ?? (Marabut)

> Message: 1
> [...]
Szanowni Państwo

Już po raz ósmy mamy przyjemność zaprosić Państwa uczniów i wychowanków
do udziału w konkursie plastycznym „Pocztówka z wakacji”, który od
trzech lat jest konkursem międzynarodowym.

Podobnie jak w poprzedniej edycji również w tej, prace można wykonywać
techniką dowolną, a oddzielną kategorię tworzyć będą prace wykonane
techniką komputerową.

Praca konkursowa powinna być projektem widokówki z wakacji letnich lub
zimowych z roku bieżącego lub lat poprzednich.

Mamy nadzieję, że wykonanie pracy konkursowej o takiej tematyce będzie
zgodne z przyjętymi przez Państwa do realizacji planami wychowawczymi i
zarazem stanie się przyczynkiem lub zwieńczeniem rozmów na temat
wakacyjnego wypoczynku waszych podopiecznych.

Przed nadesłaniem prac prosimy o dokonanie wstępnej selekcji i
przesłanie do nas 5 najlepszych projektów. W wypadku nadesłania większej
ilości prac jury weźmie pod uwagę tylko 5 pierwszych umieszczonych na
karcie zgłoszenia. Ponadto w wypadku braku karty zgłoszenia jury nie
będzie oceniała nadesłanych prac.

Zapraszamy na stronę internetową konkursu: *www.postcardfromholiday.yoyo.pl*
W załączeniu dokumenty konkursowe- regulamin, pismo przewodnie oraz
karta zgłoszeniowa

Z poważaniem
Wojciech Papaj