[Czuwaj] zhp24.net

Pon, 15 Wrz 2008, 11:27:04 CEST

Dnia 15-09-2008 o 11:13:20 Grzegorz Skrukwa <greegors w icpnet.pl>
napisał(a):

> A autorzy z zhp.24 mają chyba wroga zbiorowego który jest zbitką Betonu,
> Harctrixu, Romantyków i Miłośników Historii Oraz Stania Pod Pomnikami.

Wiesz co, tak formułowane określenie "wroga" byłoby chyba jeszcze szersze.
Ale:
nie nazywałbym tego wrogiem (choć w przypadku "betonu" jestem w stanie
zrobić wyjątek:) )

Po drugie  rzeczywiście jest tak, ze mamy zbliżone poglądy na tematy
harcerskie. Nie identyczne, ale zbliżone. Ale taka jest chyba formuła
bloga, portalu czy jakiejkowliek platformy medialnej. Trudno znaleźć
przykład czasopisma, które publikuje wyszystko -  przekładając na język
polityczny - od prawicy do lewicy. Nie znajdziesz więc na tym blogu
tekstów o tytułach "Komendanci Chorągwi podporą ZHP", "Drużynowi na etat"
itp, Ale mamy nadzieję, że znajdziesz za jakiś czas (niedługi mam
nadzieję) teksty znacznie szerszego grona instruktorskiego. Stąd też
zachęcamy wciąż do pisania na nasz adres kontaktowy.

> Bardzo trudno jest dyskutować w rozsądny sposób, bo np. jeżeli jest tekst
> Rafała, to od razu pod spodem są komentarze Piotra i Michała, które
> nakręcają się nawzajem i powtarzają argumenty użyte w innym felietonie.

Taaa, no g00rka ciężko okiełznać...A też ideą bloga było inicjowanie
dyskusji, w której udział będzie mógł wziąć każdy, w tym także
współautorzy.

Ryszard Rutkowski