Re: [Czuwaj] niech żyje DEMOKRACJA ??

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 15 Wrz 2008, 13:10:50 CEST

W dniu 15 września 2008 13:06 użytkownik harclot
<harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> Moze dlatego że Ty piszesz o zastepo-druzynie
> a on pisze o druzynie pracyjącej systemem zastepowym
> czyli patrolami.
> Bo to patrol jest natularną grupa przyjaciół

Czesław - patrol nie jest żadną grupą, bo to 2-3 osoby często :)) Może
mini-grupą.
Znowu próbujesz zastosowć narzędzia harcerskie do grupy wiekowo
wędrowniczej. Drużyna wędrownicza wcale nie musi pracować systemem
zastępowym, ba wg mnie dobrze jeśli nie pracuje. Albo jest małą grupą,
albo dzieli się zadaniowo. Tworzenie stałych podgrup dla ludzi w tym
wieku nie jest niczym uzasadnione. Uzasadnione jest za to dawanie im
możliwości pracowania w różnych grupach, tak jak będzie to miało
miejsce w życiu.