RE: [Czuwaj] niech żyje DEMOKRACJA ??

Marabut marabut w inetia.pl
Pon, 15 Wrz 2008, 14:01:08 CEST

> Taka jest wizja wychowania ludzi w tym wieku w ZHP (oficjalna,
> zatwierdzona przez demokratycznie wybraną RN), ba, taka jest wizja
> światowego skautingu :) Współuczestnictwo młodych w rządzeniu i
> przejmowanie przez nich dowodzenia. Jeden z priorytetów programowych
> WOSM i WAGGGS.

[TM]  Jasne. Dochodzimy do różnic, które możemy znaleźć w dokumentach
Statutowych :-)
Globalizacja i uniwersalizm, czy pielęgnowanie wspólnot i konserwatyzm w
warstwie etyki.
Patrzenie na harcerstwo przez pryzmat (współ)rządzenia i dowodzenia albo
przez pryzmat wzorców wartości.
To można mnożyć. Dróg jest wiele.
Przyrzeczenie jedno.

> To co mówisz jest słuszne... w drużynach harcerskich. Nie w wędrowniczych.

[TM] To Twoja opinia. Moje doświadczenie pokazuje zupełnie inne rozłożenie
dominant w budowaniu sieci oddziaływań w drużynie harcerzy. Jednak to jest
piękne, że możemy mieć i pielęgnować różne doświadczenia. Dróg jest wiele.
Przyrzeczenie jedno.

Bywaj.

M-but