Re: [Czuwaj] ciągłość w szcepie, było: niech żyje DEMOKRACJA ??

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Pon, 15 Wrz 2008, 15:01:47 CEST

2008/9/15 harclot <harclot w poczta.onet.pl>:

> Jesli drużyna jest "grupą koleżeńską"

"Grupa wędrownicza powinna opierać się na wzajemnej przyjaźni..."
"Drużyna powinna być grupą o charakterze towarzyskim."

> a patrol "grupą przyjacielską"

"...tworzenie stałych zastępów nie ma zbytniego sensu (...)
najbardziej uzyteczny będzie system patroli ZADANIOWYCH..."

> to nie ma takiego problemu
>
> (to tak a propos praktyki)

Nie wiem jaka jest Twoja praktyka. Moja (choć mała, co przyznaję) jest
taka, że w opracowaniu Polaszewskich są mądre rzeczy...

pozdrawiam,
hajder