Re: [Czuwaj] ciągłość w szcepie, było: niech żyje DEMOKRACJA ??

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Pon, 15 Wrz 2008, 15:05:18 CEST

2008/9/15 harclot <harclot w poczta.onet.pl>:
> ----- Original Message ----- From: "Michał Szyndel" <szyndel w gmail.com>
>
> Nie obrazisz się gdy napiszę że histeryzujesz ?

Nie obrażę, bo wiem co mówię. W moim hufcu powstawał szczep. Kumpel
prowadzi gromadę a ja prowadziłem drużynę harcerską. Przekazał do mnie
dzieciaki, a w zasadzie ja założyłem drużynę, bo on miał dzieciaki do
wzięcia. Ja nie wszedłem do szczepu a on tak i przez to straciliśmy
kilka dzieciaków. To chyba jest powód do poważnych zastrzeżeń do
systemu szczepowego?

(powód nieprzekazania do mnie był taki, że niby dzieciaki miały być w
innej drużynie ze szczepu, która niby miała się nimi zająć. ja nie
straciłem żadnego byłego zucha przez trzy lata, ale byłem "spoza")

pozdrawiam,
hajder