Re: [Czuwaj] ciągłość w szcepie, było: niech żyje DEMOKRACJA ??

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 15 Wrz 2008, 15:29:28 CEST

W dniu 15 września 2008 15:21 użytkownik harclot
<harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> Nie, po prostu z doswiadczenia/obserwacji wiem
> że przyjaźnie trwaja znacznie dłuzej niz koleżeństwo

No to akurat jest oczywiste i chyba wynika z definicji tych pojęć :)
Chodzi mi o to że nie zawsze jest tak kolorowo. Drogi ludzi się
rozchodzą, to co łączy ich w wieku lat 11 nie musi łączyć w wieku lat
16. Moi koledzy z zastępu są teraz po detoksie, jeden siedzi (był
dilerem samochodów) ;) Taką drogę wybrali.

Z jeszcze innymi moje drogi też z takich czy innych powodów się
rozeszły. To chyba dość normalne.

Pozatym przy drużynach specjalnościowych można mieć zupełnie inne
pasje... Więc jedni pójda do drużyny wodniackiej, inni do
spadochronowej :)