RE: [Czuwaj] ciągłość w szcepie, było: niech żyje DEMOKRACJA ??

Marabut marabut w inetia.pl
Pon, 15 Wrz 2008, 16:24:20 CEST

No wiesz, ja też się rozjeżdżam.
Wyprowadziłem się z Wybrzeża w 1986 r.
A jednak w każdy pierwszy weekend sierpnia gnam na biwak Pierwszej Wodnej.
Tak jak pozostali.
Z różnych miejsc na świecie.
Jeśli nie masz w sobie takiego musu, gdy kilometry mobilnego świata nie są
przeszkodą dla przyjaźni - to współczuję :-)

M-but