Re: [Czuwaj] ciągłość w szcepie, było: niech żyje DEMOKRACJA ??

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 16 Wrz 2008, 15:43:22 CEST

W dniu 16 września 2008 00:11 użytkownik Anna Michalina Nowakowska
<michalina32 w wp.pl> napisał:

> Ale w co wątpisz? że ludzie mają przyjaciół? że się zjeżdżają, żeby się
> spotykać?
> Mój szef raz w roku odwiedza kumpli ze studiów.

Aniu napisałem trochę dalej w co wątpię. W utrzymywanie stałej,
regularnie spotykającej się platformy która ma pomagać w rozwoju
wędrownictwa :) I w istnieniu jakiejkolwiek stałej platformy opartej o
harcerstwo dla ludzi w tym wieku.

Spotkania wspominkowe, czy nawet pomagające jakoś głównej organizacji
(czy fellowship) to inna sprawa.