Re: [Czuwaj] ciągłość w szcepie, było: niech żyje DEMOKRACJA ??

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Wto, 16 Wrz 2008, 00:11:29 CEST

Dnia 15-09-2008 o godz. 16:07 Michał Górecki napisał(a):

> W erze mobilności? Wątpię :)
>
> g00rek

Ale w co wątpisz? że ludzie mają przyjaciół? że się zjeżdżają, żeby się
spotykać?
Mój szef raz w roku odwiedza kumpli ze studiów.

Nie odszedłes jeszcze z harcerstwa to nie wiesz jak to jest:)
mój brat, mniej wiecej w Twoim wieku
z jednego z silnych środowisk ZHP, z którym razem przeszedł do ZHR -
odszedł juz z harcerstwa
dawno temu
wraz z większością swoich znajomych
od kilkunastu lat bez przerwy spotykają się w swoim gronie.

Przez cały ten czas trzymają się razem, mimo, że różnią się.
Ale łączy ich nie tylko przeszłość w krótkich spodenkach i głupoty,
które wtedy wyczyniali. Łączy ich chyba podobne podejście do życia: chęć
bycia uczciwym człowiekiem, pracy bez podkładania świń, niezdradzania
żon, bez rozwodów.

Gdyby się tak stało,
nie wiem, czy ktoś wierzy, że to możliwe, ale gdyby...
gdybyś Ty, Suchy i kilku jeszcze Twoich znajomych odeszło z harcerstwa,
to nie chcielibyście się razem spotykać? Nie tylko żeby wspominać ale
przecież też zeby
'odnaleźć ludzi, którzy myślą tak jak ja'

Pozdrawiam
Ania
która też jeszcze nie odeszła z harcerstwa ;)
wiec nie wie jak to jest ;)

Agent Specjalny z zawodu, z zamiłowania fryzjer.
Adam Sandler w komedii, która rozbawi Cię do łez.
NIE ZADZIERAJ Z FRYZJEREM - w kinach!
Zobacz filmik: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Ffryzjer-zwiastun.html&sid=484