[Czuwaj] Podzwonne reformy mundurowej.

Czw, 18 Wrz 2008, 08:55:38 CEST

Dnia 17-09-2008 o 23:39:32 <harclot w poczta.onet.pl> napisał(a):

> Smutne jest to że mi to imputujesz.
> Czyzby dlatego że byłeś/jesteś związany z tymi "reformami" ?
>
> Pozdrawiam
> Czesław

Czesław - przejrzałeś mnie. Jestem rzeczywistym twórcą reformy mundurowej,
Górecki jest mikrej postury twarzą medialną tej reformy. W reformie
metodycznej - to też ja , napisałem  podstawy wych. Sam. A jak mi w końcu
wytłumaczysz, co to jest reforma "osobowościowa" to też się przyznam.
Tylko muszę wiedzieć do czego.

PS. Mógłbyś czasem pomyśleć, co piszesz. Nie żeby często, ale tak np.
umówmy się raz w tygodniu - w czwartki np.

Ryszard Rutkowski