[Czuwaj] Podzwonne reformy mundurowej.

harclot harclot w poczta.onet.pl
Czw, 18 Wrz 2008, 09:16:39 CEST

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, September 18, 2008 8:55 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Podzwonne reformy mundurowej.

> Czesław - przejrzałeś mnie. Jestem rzeczywistym twórcą reformy mundurowej,
> Górecki jest mikrej postury twarzą medialną tej reformy.

Mógłbyś czytać ? Gdzie napisałem że byłeś "rzeczywistym twórcą" ?
Nie zmyślaj.
A ja nie musiałem nic "przejrzeć"
Przeciez g00rek to juz nie raz, np. w 2006 roku,  mówił.

> W reformie  metodycznej - to też ja , napisałem  podstawy wych. Sam.

Racz zauważyc że zwrot
"....byłeś/jesteś związany z tymi "reformami" ...."
nie oznacza iż byłeś wyłącznym ich autorem.

> A jak mi w końcu  wytłumaczysz, co to jest reforma "osobowościowa"

Oj , chodzi o nadanie choragwiom osobowosci prawnej.
Tak jakoś mi się powtótrzyło po osobie
która chwile wcześniej do mnie napisała o tym.

> PS. Mógłbyś czasem pomyśleć, co piszesz. Nie żeby często, ale tak np.
> umówmy się raz w tygodniu - w czwartki np.

Ty też mógłbyś pomyśleć co piszesz.
I to jak najczęściej.
Bo mam nieodparte wrazenie że chcesz mnie obrazić (chyba).

Pozdrawiam
Czesław