[Czuwaj] Podzwonne reformy mundurowej.

Czw, 18 Wrz 2008, 09:22:59 CEST

Dnia 18-09-2008 o 09:16:39 harclot <harclot w poczta.onet.pl> napisał(a):

> Mógłbyś czytać ? Gdzie napisałem że byłeś "rzeczywistym twórcą" ?
> Nie zmyślaj.
> A ja nie musiałem nic "przejrzeć"
> Przeciez g00rek to juz nie raz, np. w 2006 roku,  mówił.

> Racz zauważyc że zwrot
> "....byłeś/jesteś związany z tymi "reformami" ...."
> nie oznacza iż byłeś wyłącznym ich autorem.

G00rek Ci mówił w 2006 roku, że ja byłem związany z reformą mundurową?:D
G00rek - apeluję o wytłumaczenie. Bo ja G00rka w 2006 roku, gdzieś w
połowie chyba, to poznałem. A reforma mundurowa już zdaje się jakoś tam
była przygotowana, z grubsza :D:D

> Oj , chodzi o nadanie choragwiom osobowosci prawnej.
> Tak jakoś mi się powtótrzyło po osobie
> która chwile wcześniej do mnie napisała o tym.

I dlatego właśnie prosiłem o przemyślenie maili przed wysłaniem. Bo my tu
Czesiu, na liście, nie znamy Twoich maili prywatnych. Dlatego nie bardzo
kumamy Twoje skróty.

Ale - do tej akuratsprawy rzeczywiście i spokojnie mogę się przyznać. Bo
akurat w tym brałem udział, choć i tak pod koniec. Ale mundury??

> Bo mam nieodparte wrazenie że chcesz mnie obrazić (chyba).
>
> Pozdrawiam
> Czesław

Odeprzyj je.

Ryszard Rutkowski