[Czuwaj] =?ISO-8859-2?Q?Program-czy my naprawd=EA nie mamy czego pokaza=E6?!?=

Asia Brzezicka abrzezicka w gmail.com
Sob, 20 Wrz 2008, 17:17:53 CEST

Takie Targi to super sprawa, bo przychodzi naprawdę dużo ludzi. U nas w
Sopocie uczestniczymy w czymś takim od kilku lat i muszę przyznać, że z
fajnym skutkiem (ostatnio otrzymaliśmy wyróżnienie od Prezydenta miasta :)).
Nasze stoisko nie jest "dychą z kilkoma zdjęciami", ale małą wioską
harcerską, gdzie można postrzelać z ASG, obejrzeć i podotykać sprzęt
chłopaków w hufcowego Inspektoratu Rekonstrukcyjnego, dzieciaki mogły
pobawić się też w małpim gaju i pograć w kosza :) Do tego masa ulotek
informacyjnych, biegających w mundurach harcerzy i wielki baner :)

W ten sposób zwykli mieszkańcy mieli szansę nas w ogóle zauważyć :)

Co do targów warszawskich to trochę wtopa, że żaden z tamtejszych hufców,
czy chorągiew, nie mówiąc już o niemającej na nic czasu GK'ce nie
zaprezentowali naszej boskiej organizacji :/

pozdrawiam
Asia