[Czuwaj] (brak tematu)

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Sob, 20 Wrz 2008, 23:08:50 CEST

Czesiu,
Z jednej strony ja wiem, że Ty raz objętej drogi nigdy nie opuścisz
ale z drugiej Twoje maile wciąż wprawiają mnie w zakłopotanie.
Dlaczego? Bo gdybym wysłał na listę słowa, które po przeczytaniu cisną
mi się na usta to byłbym bardzo nie kulturalny ale wiem też, że jeśli
nie da się odporu wypisywamym przez Ciebie głupotom to ludzie
przypadkiem  (choć oczywiście tutaj zagrożenie jest mniejsze niż na
forum ZHP) mogą wziąć Twoje słowa za prawdę.

Wskaz proszę badania z których wynika, że "większość NGO to
organizacje spędzania wolnego czasu".
Wskaz proszę powód dla którego będzie źle gdy rodzice potencjalnych
harcerzy uznają ZHP za organizację zapewniającą spędzanie wolnego
czasu i kierowani tą myślą wyślą swoje dzieci do drużyny lub gromady.
Wskaz proszę miejsce w którym ktokolwiek, kiedykolwiek napisał, że
mamy promować się jako organizacja spędzania wolnego czasu.
Wskaz proszę powody dla których problematyczne jest określenie profilu
ZHP jako organizacji wychowawczej i dowody na to, że w III sektorze
mamy/możemy mieć problem z samookreśleniem.
Napisz też jeśli możesz skąd czerpiesz swoją wiedzę o III sektorze. Bo
bardzo jestem ciekaw Twoich doświadczeń, które pozwalają Ci się tak
kategorycznie wypowiadać. Bo jeśli to są te same doświadczenia na
które się powołujesz ze stu kilkudziesięciu osobowego hufca to są one
niewiele warte.

Kowlak

--
Kowlak