[Czuwaj] Program-czy my naprawdę nie mamy czego pokazać?!

Hufiec ZHP Goleniów biuro w goleniow.zhp.pl
Sob, 20 Wrz 2008, 23:32:50 CEST

O ile wiem były robione zdjęcia.
Podeśle na e-mail, wraz z opisem.

Pozdrawiam,
Jarosław Sroka

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: steppenwolf44 w op.pl
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: Re: [Czuwaj] Program-czy my naprawdę nie mamy czego pokazać?!
Data: 2008-09-20 22:58:55

sop> Jeśli tak, to bardzo dobrze. Widocznie nie dotarłem do tego stoiska. Czy mógłbyś napisać dokładniej co konkretnie pokazywaliście, jak to wyglądało?

sop> Michał
sop>
sop> "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):
> [...]
sop>
sop> --
sop> Grupa dyskusyjna Czuwaj
sop> Czuwaj w listy.czuwaj.net
sop> http://listy.czuwaj.net/mailman/listinfo/czuwaj
sop> Aby zrezygnowac z subskrybcji wyslij list na adres Czuwaj-request w listy.czuwaj.net o temacie unsubscribe