=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: [Czuwaj] Program-czy my naprawd=EA nie mamy czego pokaza=E6?!?=

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Sob, 20 Wrz 2008, 22:58:55 CEST

Jeśli tak, to bardzo dobrze. Widocznie nie dotarłem do tego stoiska. Czy mógłbyś napisać dokładniej co konkretnie pokazywaliście, jak to wyglądało?

Michał