[Czuwaj] (brak tematu)

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Nie, 21 Wrz 2008, 12:16:06 CEST

W sumie przyznaję Ci rację to była strata czasu. A Czesław teraz przez
kilkadziesiąt godzin nie będzie nic pisał a potem zacznie inny temat.
Na swoje usprawiedliwienie napiszę tylko, że jechałem z Częstochowy,
droga nie była zbyt porywająca a wyspółpasażerki przysypiały. I tylko
dlatego próbowałem.

Kowlak