[Czuwaj] (brak tematu)

Nie, 21 Wrz 2008, 10:57:52 CEST

Dnia 20-09-2008 o 23:59:53 Piotr Kowalski <kowlak w gmail.com> napisał(a):

> Czesiu dziękuję Ci bardzo za precyzyjne odpowiedzi. Gdybyś dał jeszcze
> jedno słowo w cudzysłowie to wygrałbym zakład a tak to niestety
> pozostanie on nierozstrzygniety. Tak czy tak jesteś doskonale
> przewidywalny. Niestety...
>
> Kowlak

Kowlak mam jednak do Ciebie żal. Bo jak ja nie daję rady i próbuję
Czesiowi coś wytłumaczyć, albo przynajmniej zaznaczyć publicznie, że on
pisze niedorzeczności, to mi zaraz mówisz, że szkoda czasu, że
beznadzieja, że zaśmiecam listę. A teraz co? Naprawdę, TV włącz, "mam
talent" obejrzyj, albo serial jakiś....

Ryszard