[Czuwaj] NGOs i liczby

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Nie, 21 Wrz 2008, 14:47:09 CEST

----- Original Message -----
From: <harclot w poczta.onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, September 21, 2008 2:31 PM
Subject: Re: [Czuwaj] NGOs i liczby

A czy Klon/Jawor ma w tym obszarze rozróżnienie na
- stowarzyszenia turystyczne zajmujące się organizowaniem miłego spędzania
czasu swoim członkom
- stowarzyszenia turystyczne propagujące walory krajoznawcze, ochronę
środowiska, dziedzictwo kulturowe regionu takiego a takiego (służba
społeczna!)
- stowarzyszenia turystyczne zajmujące się organizacją turystyki dla
niepełnosprawnych (lub dla emerytów, biednych dzieci itd.)
- stowarzyszenia turystyczne zajmujące się bezpieczeństwem na szlaku
???

Nie, bo podział na obszary "turystyka", "sport", "kultura" definiuje tylko
dziedziny aktywności ludzkiej w której dane stwoarzyszenia działa, a nie
sposób w jakim się tym zajmuje i główny cel (np. samorealizacja członków,
służba społeczna, promowanie jakichś wartości itd.)

W obszarze "turystyka" może się mieścić zarówno TOPR i GOPR jak i
"Stowarzyszenie miłośników wędrówek szlakiem knajp i browarów".

pozdrawiam
GS