[Czuwaj] NGOs i liczby

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Nie, 21 Wrz 2008, 15:14:13 CEST

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Skrukwa" <greegors w icpnet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, September 21, 2008 2:47 PM
Subject: Re: [Czuwaj] NGOs i liczby

Grzesku, nie wiem dlaczego Klon/Jawor
traktuje jako JEDEN OBSZAR dziedziny
"sport, rekreacja, turystyka, hobby"
Ale z pewnoscią jest w tym jakis powód.

Ja tylko skorzystałem z tego wiarygodnego
(wg Rafała) źródła, cytując zawarte na stronie
dane dotyczace obszarów działania NGO-sów.

Mimo stosowania róznych sztuczek dla umniejszenia
skali to i tak NGO-sy zajmujace sie obszarem
"zagospodarowania wolnego czasu"
stanowić będą dominujacą grupę.

Czesław