Re: [Czuwaj] NGOs i liczbt

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Pon, 22 Wrz 2008, 00:35:04 CEST

Czesio napisał:

statystycznie większość NGO to własnie "stowarzyszenia wolnego czasu".

A potem wyjaśnił skąd ma te wiedzę:

Czy jesli podam że są to dane wg www.ngo.pl
(jak to juz raz napisałem ale kowlak i Rysio to "olali"0
(stan na I kw.2008) i że wg nich 51,5 % to NGO-sy z obszarów

Kilka pytań:

1. Jesli wg. np bazy Klon/Jawor, 51,5% NGO działa według Ciebie w obszarze "wolnego czasu" to stanowią one "statystyczną większość"?

2. Co to jest "statystyczna większość"? Jaka musi być różnica, żeby jedna grupa była "statystyczną większością"? Pytałem Cię już o to. Czy jest ta miara tożsama z różnicą istotnie statystyczną? Bo różnicę mogę Ci wyliczyć... statystycznej wielkości nie potrafię. Ale wiem, ze Ty się zajmujesz statystykami, więc może się od Ciebie czegoś nowego nauczę.

3. Czy to, że jakieś stowarzyszenie działa w sferze "wolnego czasu" to dobrze czy źle? Bo się zgubiłem.

Seascout