[Czuwaj] NGOs i liczbt

harclot harclot w poczta.onet.pl
Pon, 22 Wrz 2008, 09:30:15 CEST

----- Original Message -----
From: <seascout w o2.pl>
To: <unlisted-recipients:>; <no To-header on input>
Sent: Monday, September 22, 2008 12:28 AM
Subject: [Czuwaj] NGOs i liczbt

Ja tylko skorzystałem z tego wiarygodnego
(wg Rafała) źródła, cytując zawarte na stronie
dane dotyczace obszarów działania NGO-sów.

============

Czesiu,

Czy możesz mi przekleić ten fragment, gdzie napisałem, że Klon to wiarygodne
źródło?

Bo ja nie mogę tego znaleźć, a chciałbym to przeczytać...

Seascout

Napisałeś, pytając:
".... Klon / Jawor ("wydawca" portalu ngo.pl)robi swoją pracę dla zabicia
czasu?  ..."
Uznałem że uważasz działalność Klon/Jawor za wiarygodną
(że efekty tej działalnosci są wiarygodne)

Myliłem się ? Są niewiarygodni ?

Czesław