[Czuwaj] (brak tematu)

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pon, 22 Wrz 2008, 13:04:19 CEST

W dniu 22 września 2008 12:55 użytkownik harclot
<harclot w poczta.onet.pl>napisał:

> Problem z ta dyskusja polega na tym że "Lości" usilnie chcą udowodnić
> że ja nigdy, ale to nigdy nie mam racji i zawsze "pisze głupoty".
> Tak jakby to oni mieli "patent na nieomylność"
> dzięki której należy im się "rzad dusz".
> A ponieważ go nie dostali (przez wszechobecne "zło")
> to odruchowo wszędzie szukają "wrogów"
> Nawet wsród potencjalnych sojuszników
> ;-)
>
> Pozdrawiam
> Czesław

Przepraszam za dosadnosc. Ale długi czas próbowałem się powstrzymać i nie
udało się.

Czesław,
Musisz koniecznie zmienić lekarstwa. To nie "Losci" (wtf is "Losci") usilnie
udowadniają, że Ty nigdy nie masz racji. Ty to sam robisz. Ostatnio w każdym
poscie. Cos się nie powiodło przy lądowaniu balonem? Wyrzucili Cię z
wysokosci jako balast? Co się stało?

--
Kowlak