=?ISO-8859-2?Q?Re: [Czuwaj] Metody Rafa=B3a Klepacza i jego poplecznik=F3w?=

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Śro, 1 Kwi 2009, 12:51:36 CEST

"Jakub Sieczko" <jsieczko w o2.pl> napisał(a):
 > Druhny i Druhowie!
 > Jak pewnie wielu z Was zauważyło na zhp24.net pojawił się wpis prezentujący
 > kandydatów na Główną Kwaterę ZHP. Wobec tego wydarzenia nie mogłem milczeć i
 > napisałem prawdę o środowisku skupionym wokół polityków Klepacza,
 > Kowalskiego i ich popleczników.

Szok. Po prostu szok. Jestem wstrząśnięty i zmieszany.

Jeśli to wszystko co napisał Kuba jest prawdą, to po prostu ZHP przestaje być organizacją, w której chciałbym działać :((  Przynajmniej na innej funkcji niż jako zastępowy...

Choć ciągle mam jeszcze nadzieje (niestety coraz mniejszą) że to tylko jakiś makabryczny żart na pierwszego kwietnia.

Michał