RE: [Czuwaj] Metody Rafała Klepacza i jego popleczników

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Śro, 1 Kwi 2009, 13:10:17 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net [mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Jakub Sieczko
Sent: Wednesday, April 01, 2009 11:36 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: [Czuwaj] Metody Rafała Klepacza i jego popleczników

Druhny i Druhowie!
Jak pewnie wielu z Was zauważyło na zhp24.net pojawił się wpis prezentujący kandydatów na Główną Kwaterę ZHP. Wobec tego wydarzenia nie mogłem milczeć i napisałem prawdę o środowisku skupionym wokół polityków Klepacza, Kowalskiego i ich popleczników. Redakcja zhp24.net usunęła jednak mój niewygodny komentarz (wiadomo - "wypowiadaj się, jeśli myślisz tak jak my").
NIE DAM SOBIE JEDNAK ZAMKNĄĆ UST! Choć redakcja bloga nie dopuszcza do publikacji moich kolejnych komentarzy, to na szczęście istnieją jeszcze w naszym Związku miejsca, w których można mówić prawdę! Pewien czujny czytelnik bloga sporządził zrzut ekranu z mojego wpisu. Przeczytajcie go proszę Druhny i Druhowie i sami oceńcie jak jest z postawą insruktorską tych, którzy mienią się harcerzami i swoje niespełnione polityczne ambicje chcą odreagowywać na ZHP. Linki są tu:
http://tnij.to/fzxr
http://tnij.to/f2jm

phm. Jakub Sieczko

Jak na 01.04.2009 roku - to słabe :D

Ja np. złożyłem wypowiedzenie w pracy...
...i zostało przyjęte :D
[to dopiero Prima Aprilis - Prima Sort :P]

Lucjan Brudzyński
M: +48 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl