[Czuwaj] 1 kwietnia a strona GK ZHP

harclot harclot w poczta.onet.pl
Czw, 2 Kwi 2009, 09:23:14 CEST

----- Original Message -----
From: "Rafal" <seascout w o2.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, April 01, 2009 3:40 PM
Subject: Re: [Czuwaj] 1 kwietnia a strona GK ZHP

> Dobra Czesiu.
>
> Wycofuję się.
> Bo nie jestem w stanie ustalic po czyjej stronie leży ciężar dowodu...
>
> Ale za to prosze, wskaż mi jakies wiarygodne źródło,
> które mówi, ze ZHP jest najwieksza organizacją pozarządową w Polsce?

Chyba coś Ci się pomyliło.
Gdzie ja stwierdziłem że "..ZHP jest..".?

To Ty stanowczo przedstawiłeś twierdzenie że:
Więc daj jego dowód tego tego twierdzenia.
Ja tez mam wątpliwości ale nie wyraziłem tego
w formie stanowczego twierdzenia.
Ty to zrobiłeś więc pewnie masz na nie dowody.
Więc jak ? Masz czy nie masz ?

Czesław